3D Implantálás

Az implantációs beavatkozások nagy része röntgenfelvétel alapján, szabadkézzel történik. A 3D technológia lehetővé teszi, hogy digitálisan előre megtervezzük a fogpótlást és az implantátumok optimális helyzetét. A fogorvos nyugodt körülmények között számítógépen tervezi meg a beavatkozást, a páciensről készült 3D-s CT felvétel segítségével. Ez alapján készül egy műtéti sablon, mely a tökéletes tervezésnek megfelelően precíz kivitelezést, pozicionálást tesz lehetővé a lehető legkevesebb kellemetlenséggel. Nincs szükség nagy műtétre, ezért kevesebb az utópanasz, a duzzanat és nincs 1-2 hetes lábadozás!

Kiknek ajánljuk a digitálisan tervezett fogbeültetést:

• akik szeretnék, hogy gyorsabb legyen a beavatkozás és a gyógyulási időszak
  • akiknek több implantátum behelyezésére van szüksége
  • akik azonnali fogbeültetést szeretnének
  • akik dohányoznak, cukorbetegek, csontritkulásuk vagy egyéb más sebgyógyulást hátrányosan befolyásoló betegségben szenvednek

Mik a digitálisan tervezett implantációs technológia előnyei:

• Legmodernebb diagnosztikai eljárásnak számító CBCT, egy magasabb minőségű 3D-s diagnosztika előzi meg a kezelést.
  • Biztonságos, a műtéttel járó rizikókat minimalizálja. Elkerülhetőek a hagyományos implantáció nem kívánt kockázatai és szövődményei a rendkívül precíz tervezésnek és kivitelezésnek köszönhetően.
  • A műtéti idő megrövidül: a beavatkozás ideje a töredékére csökkenhet, az előkészületeknek és a sajátos műtéti segédeszköznek köszönhetően.
  • Minimális kellemetlenség és fájdalom: ennek a korszerű eljárásnak köszönhetően sokszor nincs szükség varratokra és jelentősen csökkenhet a fájdalomérzet is. A hagyományos, szabadkézzel végzett implantációval szemben, minimális sebejtés mellett történik a beavatkozás.
  • Bizonyos esetekben elkerülhetőek a drága és kellemetlen kiegészítő műtétek, a meglévő anatómiai adottságok teljes kihasználásának köszönhetően.

Fogászati garancia!

Mottónk, hogy az a fogászati munka igazán drága, amit kétszer kell elkészíteni, ezért mindig törekszünk a pontos, precíz munkavégzésre.